Техническа поддръжка
Теленова ООД осъществява техническа поддръжка на продаденото оборудване по два начина – на повикване или с договор за обслужване. Клиентите на договор ползват редица предимства като:
- Непрекъсваемост и сигурност на телефонната услуга;
- Гарантирано време за реакция при инцидент или проблем с оборудването – до 4 часа след подаден сигнал;
- Преференциални цени за резервни части и труд – отстъпка 35% за цената на всеки допълнителен труд изискан от Вас;
- Договорни отношения и ангажираност – поддръжка на склад и безплатно предоставяне на оборотно съоръжение за времето на ремонта на повреденото съоръжение;
- До 5 безплатни дистанционни преконфигурации и консултации на месец, с времетраене от 60 минути до 2 часа за всяка;
- 8% отстъпка от стандартната цена на всички модули и лицензи за телефонни централи;
- 8% отстъпка за всички цени тук;
- Безплатен труд за инсталиране и програмиране на модули и лицензи за разширяване / ъпгрейд на закупени от Теленова ООД комуникационни системи.